logo

tel +420 778 088 006

Jóga pro zdraví

 

Hatha Jóga pro ženy

Máte náročnou práci ? Potřebujete vyvážit každodenní stres a napětí, rozhýbat unavené tělo ? Pokud ano, přijměte prosím pozvání na lekce jógy, při kterých se uvolníte a protáhnete, zklidníte svoji mysl a domů se vrátíte odpočinuté a příjemně naladěné.

Každý den a celý život někam spěcháme. Na hodinách jemné hathajógy se spolu alespoň na hodinu a půl zastavíme. Pokusíme se být tady a teď, sami se sebou. Prospějeme tím nejen našemu tělu, ale zejména naší mysli, neboť obě tyto části se vzájemně ovlivňují.

Hodina je vedena v klidném tempu. Nejprve se prostřednictvím vědomého dechu propojíme s naším tělem. Jemnými zahřívacími cviky rozproudíme energii v páteři a pak plynule přejdeme k jednoduchým pozicím těla (ásanám). Budeme vnímat náš dech, naslouchat svému tělu a budeme se učit uvolnění v každé pozici. Součástí lekce jsou rovněž jednoduché zklidňující dechové techniky (pránájama) a antistresová cvičení. Hodinu zakončíme příjemnou relaxací.

Cvičení je vhodné téměř pro každého bez ohledu na věk a tělesnou kondici.

S sebou si přineste podložku na cvičení a dobrou náladu !

 

Yin Jóga pro ženy
 
Lekce je zaměřena především na uvolnění a prokrvení všech našich kloubů a ozdravení páteře. Zaměřujeme se více na jinové části těla, cvičíme ve velmi jemném až pomalém tempu. Po celou dobu cvičení zůstáváme převážně v pozici vsedě a vleže na zádech. Součástí lekce je úvodní pranajáma (dýchání), pozdrav Khatu Pranam, závěrečná relaxace či harmonizace.
 
 
Individuální lekce jógy
 
Lekce je vhodná pro ty z vás, které s jógou začínáte a chcete si cvičení nejprve vyzkoušet. Rovněž je lekce vhodná v případě mírných zdravotních omezení. Po domluvě s lektorkou je cvičení přizpůsobeno vašim požadavkům a možnostem. Lekce je vedena v klidném tempu. Pro tuto lekci je zapotřebí si domluvit s lektorkou individuální termín a čas prostřednictvím přihlašovacího formuláře.
 
 
Opakovací lekce HJT pro menopauzu
 
V průběhu lekce zopakujeme celou sestavu Hormonální jógové terapie pro menopauzu a hormonální nerovnováhu. Začínáme zahřívacími cviky, následují cviky denní sestavy, harmonizační cvičení a v závěru si zopakujeme některé antistresové cviky. Lekce je vhodná pro absolventky základního kurzu pro oživení či připomenutí celé sestavy.